Tisdag..

Inatt sov jag 1,5 timme totalt… :/ Och sen jobba på det, gissa om jag är sliten nu… Ska bli så skönt att få sova sen…

Har inte gjort alls mycket sen jag kom hem, har bara slappat framför datorn med WoW, och nu funderar jag på om jag ska slänga på en (barn)fim och kanske somna till den.

Imorgon är Älsklingen äntligen ledig igen, <3 Gud vad skönt att få ha honom hemma på nätterna igen =)

Jag vet inte vad jag begär, fattar inte varför jag gör som jag gör.. Och inte heller varför andra gör som dom gör.. 

Men jag kräver iaf 1 sak från folk runtomkring mig, ÄRLIGHET!
Hellre sårad av sanning och att det gör ont ett tag än att leva i en lögn i evighet!

Varför ska det bli så här ibland?

Ibland gör det ont,

 

Älskar dig så det gör ont! <3

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0