Torsdag…

Idag har det varit en ond dag, varmt, ont i rygg och mage. :( Hatar och vara tjej ibland. ;P Men men, kan inte och VILL inte göra något åt det. :P Haha.. får väl stå ut med detta en gång i månaden :P Haha.

Älskling har börjat jobba igen, så nu sitter jag fanimej ensam varje kväll igen, eftersom jag är för trött för att hitta på något, och måste ändå gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp och jobba. Ååh, vad jag längtar till måndag.. :)

Imorgon hoppas vi på besök =) Och jag hoppas verkligen att det löser sig nu så hon kommer en sväng =)
Skulle vara så underbart roligt, för nu var det längesen :-/

Vad har jag gjort idag då? Inte alls mycket för och vara ärlig, har inte haft lust och inte heller orkat.. Men lagat mat, plockat undan lite, diskat och gjort adressändring iaf :D
Så nu är jag Grums-bo igen :) Känns så underbart att vi gjorde detta med adressbytet, nu känns det verkligen att det är vi på riktigt! Det har det ju gjort förut också, det känns alltid underbart med Älsklingen <3 men nu är det verkligen på riktigt, vi står på samma adress och det känns såå bra =) Är så lycklig, älskar dig otroligt mycket Christian <3

Imorgon blir det jobba igen hoppas jag, för nu gör det inte jätteont längre, blir en panodil innan sängen sen, och hoppas på att det försvinner helt. =)

Men nu ska jag sätta mig på balkongen en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0