försov oss

Vi vaknade vid kvart över 9 :O Skulle varit på dagis 9.

Han var inte ett dugg pigg, vi båda skulle nog kunnat sova en halvtimme till tror jag.. Eftersom stackarn vaknade vid halv 2 inatt och somnade inte om förens vid 4. Usch usch. Men det är väl inte så konstigt när han inte varit hos mig på evigheter, och nu helt plötsligt är det. :/ Men inatt blir det att han får sova i sin egen säng. Tror det är bättre för honom om han får sova på hemmaplan. Lite tråkigt bara att inte få sova brevid raring, men han jobbar ju natten nu igen han, så han kommer ju inte hem förens halv 6-6 på morgon, och då är det inte många minuter kvar innan vi ska upp.
Lite tråkigt men det får gå ändå :) <3


På lördag blir det iaf skoj, ska med Åsa ut. :) Fan vad skoj. För det var riktigt längesen det hände. :) Mohaha, vad vi ska röja. :D

men nu blir det kaffe, god morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0