Jag blev inte datorlös. =)

Yääy, dom hade internet här. Så jag blev inte utan dator :) Blir så glad, klarar mig fasiken inte utan datorn ju. Haha. Illa.

Yusuf sover sen 50 minuter tillbaka, han hann bara lägga sig i mitt knä, smaka lite på vällingen, sen sov han. =) Godingen var så himlans trött. =)

Usch vad tråkigt, vill vara hemma ju. Men måste vara här för lillens skull ju :)

Det dröjer nog inte länge förens jag går och sover jag med, han kommer bergis vakna inatt med, och då vill jag att sova ett par timmar innan, så jag inte är så trött imorgon. Så detta blir nog sista inlägget för idag.

Insåg nu att det är grey's anatomy vid 21, det vill jag nog se innan jag ska sova :D Men sen ni, då jädrar, då blir det sängen :) 

Saknar min Älskling <3


God natt på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0