<3

Idag har det varit en bra dag, inga sura miner alls :) Gud vad skönt.

Käkade Pizza också, som vi inte gjort på väldigt länge faktiskt. Så det var inte fel alls. Hihi. Lite tråkigt att man inte får så mycket tid för varandra när han jobbar natten, ska bli så skönt när han är ledig igen till veckan :)

Har suttit och spelat nu på kvällen, och jag måste fått en socker-kick eller något, för vi var väldigt jobbiga idag tror jag. Haha, kom in och prata på gamla barnprogram och grejer.. Gudars vad vi har härjat..
Ja det var riktigt roligt. :)

Imorgon är det skola igen, ska bli kul och om vi fått något betyg på en "uppsats" jag och en tjej till skrev förra veckan till historian. Hoppas kan man ju göra iaf :)

Idag är det btw 1 år och 4 månader sen vi blev tillsammans :O Oj, vad tiden har gått fort. :) Och lika kär är jag :) Dig släpper jag aldrig raring<3

Nej godnatt på er..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0