Blåser bort ju xD

Har varit bort till ica och träffat sötaste Åsa =) Kanske ska dit imorgon, men vi skulle höras imorgon om det :) Skulle vara riktigt roligt =) Höll på och blåsa bort på vägen dit och hem :O
Gick in till Angelica en sväng för syrran var där med tvillingarna =) och Yusuf =) Mosters gullungar ju, var ju tvungen att säga hej till dom :D
(Lite smått bebis-sjuk kan man ju bli ibland faktiskt. ;) Hihi.)

Christian jobbar han, usch vad tomt det blir hemma utan honom.. :( Men det är ju inge värre än att vi ses en sväng på morgon när han kommer hem =) Jag är så jädra kinkig, ;P , eller så är jag bara rätt så jobbig :P
Men jag kan ju inte hjälpa att jag tycker om att vara i hans närhet så mycket det går.. Han ger mig ju trygghet och kärlek =) Är så jädra glad för att det är vi =) Älskar honom så otroligt mycket <3
(Haha Åsa, nu skrev jag det igen :P)

har varit duktig och hängt tvätt, skulle egentligen tvättat mera, men det finns ju ingen plats på tvättställningen så får ju vänta tills det är torrt =) Så istället så sitter jag med en kaffekopp och kollar på hockey (?), men sveriges match börjar ju inte förens 20.00. Får nog se om jag hittar något annat att titta på så länge =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0