. . .

Har tillbringat det mesta av dagen med att slappa :) Och varit i segmon såklart, hos Åsa men la familia var ju inte hemma ;P Men dom hann hem så man fick träffa dom en stund innan vi åkte hem igen :) 

Börjat spela the sims igen också, (nedrans Åsa till och lura mig till det) Haha. :) Beroendeframkallande skit ;P Men det är ju lite bra att jag spelar det nu eftersom jag inte tar mig in på WoW förens på måndag, eftersom min speltid hade hunnit ta slut, suck! Får ta och skaffa ett gamecard på måndag :)

Älsklingen har gått och blivit förkyld, så nu hoppas jag att jag slipper det! Vill då fan inte bli sjuk, iaf inte nu när jag kanske får jobb till veckan :D


Stort GRATTIS till Sebastian, älskade lillebror :) Hoppas du får en bra födelsedag :D Känns som om det var igår vi var små och jag blev en stolt storasyster! Men nu är du redan 16, fast lika stolt är jag för det :) Love you brorsan :D

Nej nu blir det nog snart sängen :) Sov så gott allihop, det kommer jag göra, älsklingen är ju hemma ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0