Nu har jag gjort slag i saken.

Jag låste bloggen, och om det är så att ni kan läsa mina inläggg så har ni antagligen fått lösenordet. ;)

Igår kväll bjöds det på många skratt. :) Jag och Angelica gjorde ansiktmasker, och spelade skip-bo :) Inga fel alls, och så mycket som vi skrattade åt varandra när vi satt där på en varsin sida bordet med ansiktet fullt med klet. Angelica var den som såg roligast ut, för hon hade en mask som blev typ grönaktig, min var mer som en såndär fjortis-brun foundation, haha. Detta får vi göra om :)

Våra grabbar var ju iväg till Årjäng dom och dom hade haft kul tror jag, jag har ju inte hört annat iaf. Haha.
Det enda var väl att dom fick liiite problem med bilen och dess batteri, så Jag  och Angelica var på väg och få åka till Årjäng, men vi hann bara av parkeringen så kunde vi åka hem igen, det löste sig ju :) Tur det :)

Satt vaken här hemma till klockan var 5 imorse, vågade fan inte gå och lägga mig. Kollade på sån där spök-program som dom brukar visa ibland, och jag blev såklart fast med de 5 program dom sände, och sen kunde jag inte sova. Gud vad jag är patetisk. Haha. Men som tur för mig var att älsklingen kom hem typ vid 5, så jag slapp och lägga mig själv. :)

Idag blir det en lugn dag, blir till och spela med wow-folket ikväll för oss, så innan jag gör det ska jag laga lite mat åt oss iaf. :) Mat måste man ha :)

Kan inte bli lyckligare <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0