Mitt i natten..

Nu är det dax att krypa ner i sängen, det är ett under att energin har räckt fram till nu. Den brukar ju inte räcka halva dagen annars.

Vad har jag sysselsatt mig med idag då?
Absolut ingenting vettigt, slappat framför tv:n och datorn mest hela dagen. Förutom när jag var ner till Angelica och Patrik och tog en kaffe på deras altan. Och när man kan sitta på deras altan och känna solens värme, då ni, då är det vår! :)

Saknar Christian så otroligt mycket när han jobbar, det blir så otroligt tomt hemma utan honom. Och ibland behöver jag honom mer än vanligt. Det behöver inte vara något speciellt, utan bara ha honom nära är väldigt skönt ibland. <3 Ska bli skönt när han är ledig en vecka nu. :)

Imorgon är det dax för skola igen efter lite påsklov, ser fram emot att få komma igång igen efter allt slappande. Hoppas vi får lite roliga uppgifter att jobba med framöver.

Nej mina kära läsare, god natt på er!

22 +0 <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0