Alla hjärtans dag!

En rubrik, inte helt olik alla andras. Men det är en rubrik iaf. ;)

Dagen idag spenderas med att måla i köket, och det är inte dumt det heller :)
Kommer bli så mycket bättre än det har varit. :)

Annars då? Skolan går framåt, inga fel det.
Magen växer, är nog dax för en ny bild snart, eller vad säger ni? ;)
Bild på barnvagnen har jag lovat också, men har inte kommit mig för att ladda in den i datorn än.
Tankspridd som jag är så tar det väl ett tag till innan den kommer upp här ;)

Men nu hörrni får det bli en kaffe, återkommer om en stund/ett tag med en bättre update.
Just idag ville jag nog bara kika in och skriva:

HA EN TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOP!
Det ska vi ha <3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0