Beroende även i drömmarnas land? :D

Haha, det är ingen hemlighet att jag pratar i sömnen. Det har jag gjort i alla år.
Men det brukar inte gå att få så mycket vettigt(?) ur mig, men raringen, han lyckas han. Haha.

Det som följer är hans samtal med mig härom natten; (C=Christian, J=Jag)
C: Sover du gott?
J: Ja. typ.
C: Typ?
J: Ja, jag måste ju vara med på vart jag är nånstans så jag inte kanar ner.
C: Aha, spelar du mario?
J: Mmm.
C: Går det bra då?
J: Aah, det gör det.
Såklart att det gick bra för mig att spela. :D Tillägger väl också att vi har spelat nya mario-spelet till Wii med Patrik och Angelica. Kan vara därför jag drömt om det. ;P
Det läskigaste var att jag var i typ en såndär dvala så jag hörde mig själv svara honom när han pratade med mig, fast jag egentligen inte ville svara sådär. Jag kunde inte sluta svara heller för den delen. Men Christian fick sig nog ett gott skratt åt mig iaf. Och jag skrattade rätt bra när han på morgonen efter sa att han visste vad jag hade drömt inatt, och jag kom på vad det var.. Fick skratta lite åt mig själv. Haha.

 Nyår var riktigt trevligt, men hade inte haft något emot att ha raringen hemma. Men men, man kan inte få allt man vill :) Och börjar på detta året var helt okej. :) Kommer se fram emot detta året mer än något annat år. Har aldrig varit så lycklig som jag är just i detta nu! Vill inte byta något mot något annat överhuvudtaget.

Nej, nu blir det sängen.
Har en klipptid imorgon jag inte vill missa. :)
Hoppas på att raringen kryper ner med mig i sängen också <3

Godnatt på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0