Nu är det dax, ännu en gång..

Nu sitter jag här, helt utsliten efter denna dagen. Har härjat och grejat mest hela dagen känns det som. Men ännu är det inte färdigt. Det blir det aldrig. Humöret har varit inställt på sur och tvär idag, och det har raringen fått lida för. Usch vad jag har varit grinig idag.

Som nu förmodligen de flesta vet så väntar vi bebis till i Juli. <3
Detta har gjort mig till en av de lyckligaste på jorden, och även Christian är glad förstås. Det har varit mycket en tid nu, speciellt med illamåendet och tröttheten. Humöret vet jag ärligt talat inte om det blivit någon skillnad på eftersom jag kunde få såna där dåliga dagar innan också. ;)
Provade såna där åksjuketabletter för illamåendet och det har funkat, idag har jag inte ens behövt någon. :) Underbart! Har känts lite som en 5 veckor lång baksmälla. Haha.
Jag ska försöka att uppdatera lite här ibland, så ni får läsa om just våran graviditet. Men jag har ingen aning om vad folk kan tänkas vilja veta, så kom med förslag vet ja! :)

På måndag börjar skolan och jag planerar att läsa 1:a terminen, och sen göra resten vid ett senare tillfälle. Eftersom jag sökte utbildningen och kom in på den innan jag visste att vi skulle ha bebis så tackade jag ja till platsen, och tänker göra det bästa av situationen. Vi har beräknat datum till den 25:e Juli änsålänge och terminen slutar 4:e Juni, därav mitt beslut att läsa 1 termin.
Bråkar med CSN mitt uppe i allt, hoppas dom tar sitt förnuft till fånga och gör ett beslut snart och betalar ut lite pengar till mig. Det vore inte dumt alls. Har väntat sen i början på december, och dom säger att det ännu inte är klart. Men förhoppningsvis under nästa veck så kommer det dimpa ner ett beslut i min mail. Hoppas det!!

Men nu får det nog bli sängen här så jag kommer upp i ordentlig tid imorgon.

Godnatt på er!

Ps. inlägget var på Helenas begäran ;) Och även för andra trogna läsares skull ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0