Uttråkad? Inte jag inte..

Sitter och kollar på ”Dance your ass off”, och herregud vad dom måste slita för att tappa de där kilona. Dom sliter verkligen häcken av sig. Man blir så glad för deras skull när man ser att dom har tappat lite vikt varenda gång dom ställer sig på vågen :)

Vad ska man hitta på idag då? Just nu har jag bara otroligt tråkigt. Och funderar på att kliva in i en varm dusch. Får hoppas att raringen vaknar snart så man får någon att prata med. Honom har jag dessutom inte sett värst mycket av denna veckan. Vi har ju varit hemma i omgångar nu när jag börjat skolan och han jobbar. Inte så speciellt kul, men det är ju som det är. :)
Det finns nog lite vi behöver planera för veckan som kommer, det ska handlas och grejer. Ska försöka få med honom kika på en grej också, det blir nog inte svårt att övertala honom :)

Imorgon är det skola igen, börjar inte förens 13.00, så innan det ska jag till vårdcentralen och lämna blod och urin-prov, för SELMA-studien :) Skulle egentligen gjort det under veckan som var, men det fanns liksom inte tid till det. Får det fixat imorgon iaf.

Nej nu blir det allt till att hoppa in i den där duschen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0