Tålamod?

Jag vill att det ska bli dax för oss snart. Längtar så jag tror jag spricker. Men ändå så vill jag vänta någon/några veckor till. För att allt ska vara så bra som möjligt.
Vårat busfrö <3

Har haft en jättetrevlig kväll med älskade Åsa, blev film, chips och dipp. Inga fel alls det. Men vi åt nog liiiite för mycket. Haha. Som vanligt med andra ord. Men det var ju sååååå gott. :D Får göra om det snart igen :)
Träffade Linnéa också, och vi hade ett givande samtal om att vi kunde dela på Christian;

Linnéa: Det är min Christian.
Jag: Det är ju min Christian också, men vi kan dela.
Linnéa: Ja det vill jag.
Jag: Han kan vara din Christian när han är elak.
Linnéa: Ja, så kan han vara din när han är snäll. Fast när han är min Christian så heter han Marie.

Så jädra söt är vad hon är och hon har blivit så himlans stor. Det går alldeles för fort. <3

Måste ringa CSN och skolan på måndag, jädra skit också. Alltid är det något som ska krångla. Nu har dom fått för sig att jag inte hade några poäng alls i juni så dom tyckte att jag hade fått för mycket utbetalat, och har dragit tillbaka utbetalningen som jag egentligen ska få på fredag. Jag blir så trött, och det kommer skolan och CSN få höra på måndag. Jag tänker inte lida för något som dom har gjort fel. Blääh.

Imorgon blir det en tur till Grums för att träffa bästa Therese. :) Har inte setts på ett tag nu, så det är dax igen :D

Och till dig Robin (BoBo) , jag är INTE gammal, det kallas GRAVID! :P Haha. :P


Godnatt på er folket. :)



Kommentarer
Therese

HAHA så Christian heter Marie och jag heter Flickan Bertil enligt Linnéa.. Hon är ju bara för härlig! :D

Näe du är ju faktiskt bara barnet ;)

Ses imorn, kramkram

2010-07-18 @ 00:29:23
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0