God afton ..

Eller snarare god natt. Ska bli en riktigt snabb dusch och sen hoppa ner under täcket och kanske läsa ett kapitel. Är skapligt trött idag, men ändå är jag vaken. Helt otroligt det där.

Idag har jag passat underbara vovven Ronja, så vi tog en härlig promenad imorse på 40 minuter och sen en lite kortare tur på eftermiddagen :) Inga fel alls, och det blir samma imorgon :) Hoppas inte kroppen dödar mig bara. Är skönt att få röra på sig, men ibland gör det ont. :(

Ochh imorgon är raringen äntligen ledig i en hel vecka också, det är verkligen inga fel alls det! Har saknat honom som bara busen under veckan som har gått. <3
Vi måste försöka packa lite också, annars blir det inte bra alls när vi väl ska till och flytta. Kanske ska försöka med det imorgon :)

Nej, ville egentligen bara önska er en god natts sömn.
För jag tänker sova som en stock. Hoppas inget stör mig. :)

Älskar verkligen och känna våran bebis sparka och röra en massa på sig, men ibland vill jag faktiskt sova också ;) <3

Godnatt på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0