Och så var helgen slut ..

Ja det gick fort, har haft opch göra hela helgen. Fast egentligen inget av det jag borde ha gjort. Skulle ha packat ner lite grejer i lådor och städat. Men det gick ju som det gick. Suck!

Har iaf fått umgås med raringen. Passade på att gå på bio tillsammans i torsdags, var och såg "Ironman 2" och den var riktigt bra. :) Tror dock att det kanske blev lite högt åt bebis, nästan hela bion var det full fart. Hihi.

Var ner och hälsade på i segmon en sväng innan bion också och lämnade lite kartonger. :) Snart är vi grannar du, söt-Åsa. :D

Fredagen bjöd på slappande framför tv:n och sen ner till Patrik och Angelica och spelade lite guitar hero.
Lördags-kvällen spenderade vi också hos dom. :) Fast då var Desirée och fredrik med också :)

Snart är det sommar, och jag längtar som aldrig förr. Mest efter bebis, men också på flytten och att man får lite sommarlov. Blir ju inte så mycket jobbande för mig denna sommar. Lite synd det faktiskt. :/

Nej nu började filmen på 3:an igen.
Titta färdigt på den och hoppas på att raringen kommer hem innan jag går och lägger mig sen ;)

Godnatt!


Kommentarer
Söt-Åsa

Ja vi blir ju det snart :D:D Längtar som aldrig förr :) Har sådana planer för våra dagar :D



Lav ya sötnöten min. Puss

2010-05-16 @ 22:22:26
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Therese

Men hörru.. Det spenderades en del tid hemma hos mamma i fredags också :P

2010-05-17 @ 16:25:38
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0