Snart helg ..

Snart är det äntligen dax för lite ledigt igen, ska bara göra ett prov imorgon i psykologi och sen är jag ledig i hela 4 dagar. Det är inga fel det. Får hoppas att provet går bra bara, så jag slipper omprov. Men just nu fattar jag ingenting, spelar ingen roll hur mycket jag läser i den där dumma psykologiboken, jag fattar inget mer för det.
Urk!

Var till vet. med Gina igår, och tack gode gud! Inga valpar. Vi var lättade när det inte visade något.
Gina verkade tycka om vetrinären också, hon var lugn som aldrig förr. :) Fick även höra att hon var jättefin i kroppen och var en trevlig vovve. :) Känns bra med lite beröm, med tanke på allt skitsnack som det varit när det handlat om henne. Men det har ju kommit från folk som inte har något bättre för sig än att ha ont av allt andra gör. Pucko-folk, det är vad det är.

Ska bli så skönt och komma hem imorgon och veta att raringen är ledig han också, och har jag riktig tur så kanske jag kan krypa ner brevid honom i sängen och bara mysa lite när jag kommer hem. Det vore inga fel alls. :) Sen får man hoppas på att vi kanske kan hitta på något, bara han och jag. Vore inga fel det heller. Kanske ska försöka få honom att följa med till stan och äta något gott och ta en bio, vi har ju faktiskt inte gjort något speciellt för att fira våran förlovning, så det vore kul om vi gjorde det. <3

Bebis håller på för fullt, varje dag och det känns så otroligt bra. Jag kan inte bli lyckligare än vad jag är just nu! Men ibland vore det lite skönt om den höll sig liiiiite lugn, det gör ju faktiskt ont ibland också. <3 Idag har varit en såndär ganska lugn dag, förutom att när inte bebis rör på sig för fullt så gör höfter och bäcken ont istället. Alltid är det något. Men det rä det verkligen värt. <3 Vi längtar så efter dig <3

Nu inväntar jag desperate housewives och sen blir det sängen så jag kommer upp i tid imorgon.
Wish me luck med provet imorgon!

Godnatt på er kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0