Heldag i stan! :)

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Fy på mig!
Men nu är jag här och uppdaterar lite snabbt :)

Vad har hänt sen sist då? Ja det är inte mycket det. Christian har varit sjuk så det har inte blivit så mycket. Men jag var iaf i väg och firade min syster i fredags, Christian var hemma med Nellie och det hade gått jättebra för dom, så himla skönt! Och det var inte dumt att bara vara Catrin för ett par timmar. Få lite ny energi! Det är man faktiskt värd ibland. :) så tack älskling! Och tack syster för att jag fick komma :)

Idag har vi varit i staden och handlat lite, bland annat mat. För det behövdes verkligen! Sen blev det ju lite grann som vi ville ha och kanske egentligen inte behövde, men det är inte ofta vi handlar sånt. Så det fick vi faktiskt idag ;)
Blev även lite handlat till Nellie, tre pyjamaser (en två-pack och en rosa Bamse-pyjamas som Christian valde), så nu har hon och byta med, nagel-set, och en ny nappflaska :) hon måste ju få lite hon med ;D Och hon har varit så duktig idag, inget gnäll eller ledsamheter trots att hon suttit en massa i bilstolen. Vårat lilla hjärta det!

Nu blir det mys framför tv:n och "House", Nellie sover (inte så konstigt efter idag, säkert helt slut) och älsklingen spelar lite WoW :)

Imorgon blir hjärtat 4 månader! Gud vad tiden går fort, för fort!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0