Idag är ingen vanlig dag..

..eller jo. Den har varit precis som en vanlig dag förutom alla fina grattis-sms och meddelanden på facebook. Blir inte så mycket firande när sambon jobbar natten när man fyller år. Får ta lite firande när han är ledig nu istället.

Har haft en mys-dag med Nellie. Och var en sväng till Åsa och fick mig en födelsedags-iskaffe. :D Linda och Neo var där också :) Sen har jag och Nellie bara slappat. Hon sov från 14.30-16, och sen ville hon tydligen sova lite till så vi båda sov brån 16.45-18 :) Och nu sover hon igen och har gjort sen 20.15, sötnöten! :)

Imorgon blir det en tur till Linda och Neo för en morgon-iskaffe :) Är lite nyfiken på hur huset ser ut inuti ju ;D
Och imorgon går äntligen älsklingen på ledighetsveckan, så det ska bli alldeles underbart! :D Saknar honom väldigt mycket!! <3

Nej, ska kolla klart på DH och sen sova. Bäst och passa på att sova med Nellie nu, så är man pigg och kan umgås med Älskl när han är ledig :D

Godnatt!
Och tack för alla grattis!

Saknar dig morfar, Vila i frid. 23/11-08, 2 år idag sen du lämnade oss :( Saknar dig så himla mycket!! <3


Kommentarer
Therese

Du är nog redan lite av en fe för mig ;) <3

2010-11-28 @ 14:25:49
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0