Lätta sitt hjärta..

..är något alla människor behöver ibland och nu har jag lättat mitt lite. Jag skickade iväg ett sms om att jag var besviken för att människan inte hört av sig. Det kändes bra att få berätta att jag är besviken. H*n kunde iaf höra av sig för att fråga om Nellie. Nu får vi se när h*n hör av sig till mig för jag tänker inte höra av mig igen. Nu ligger bollen hos personen ifråga.
Nej jag tänker inte berätta vem det är, för så elak är jag inte. Det räcker med att jag vet vem h*n är.

Nu är det dax att krypa ner i sängen, är lite trött idag med. Precis som alla andra kvällar. Och eftersom jag inte har någon att vara social mot här hemma eftersom Christian jobbar och Nellie sover så går jag och lägger mig. Det är annorlunda när jag har Christian hemma, för då har jag någon att umgås med på kvällarna,men nu passar jag på och lägga mig i tid istället.

Har suttit nu ikväll och sorterat bilder på datorn och skrivit rätt datum på en del kort, min kamera hade inte lagt in rätt datum på dom eftersom den varit utan batterier (den uppdaterar ju inte datum och tid då). Skulle vilja ha en alldeles ege systemkamera, det blir så mycket bättre bilder med den även om man inte är så duktig som fotograf. Vi har ju iallafall det finaste motivet att ta kort på nu, så det kan inte bli annat än fina kort! <3

Nu ropar sängen på mig. Godnatt!

Vad vill ni läsa om i min blogg egentligen? Jag skriver ju för egen del, men kan vara kul om ni har önskemål eller tips på hur det kan bli mer intressant. :)


Kommentarer
Helena

Din blogg e ju alltid bra gummsa mi ;)



Bara att hänga me i ditt liv ang tankar, funderingar o händelser räcker gott <3

Pözzokjamiz

2010-11-06 @ 02:45:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0