Torsdag.

Nu är det strax dax att krypa ner under täcket. Får hoppas att dygnet vänds rätt inatt nu. Så vi kommer upp i ordentlig tid på morgon istället för att sova till tolv som vi gjort två dagar i rad :O Ikväll somnade hon vid 19.20, vaknade strax efter 20 igen för lite påfyllning av mat och sen somnade hon om. Så det kanske blir en tidig morgon imorgon :)

Idag har vi varit och träffat Åsa och Nea. <3 Dom betyder så mycket för mig. Men även fast vi bor så nära så kan det gå ett tag mellan gångerna vi ses. Synd, men det kan inte hjälpas. Man har ju och göra på eget håll också ibland :) Jag är lika glad över varje gång jag får träffa dom iaf! <3

Nellie är inte van vid att höra andra barn gråta eller vara ledsna, så när Nea var ledsen förut så började Nellie också gråta. Så söt! Stackars liten som inte riktigt förstår vad som händer runtomkring! :) Men liten blir stor! Tiden går alldeles för fort! :)

Imorgon blir det antagligen en tur till Pappa. Ska ta en fika och så, så Nellie får träffa morfar igen :) Var ett tag sen nu!
Gaah, jag blir galen på dessa koderna i designen. Vet ju banne mig inte vad som är vad längre. Sen har jag ingen fantasi vad gäller färgkombination. Vill ha en förändring här nu! Hjälp! Har ni några tips på vilken färg/färger och vart/på vad? :)
Nu stänger jag ner bloggen för idag! Godnatt! :)
Men bjuder på en bild på den finaste som finns först.


<3



Kommentarer
Jannica

Åh, vilken goding :):)

2010-11-19 @ 09:55:14
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Åsa

Du betyder massa mkt för oss oxå <3<3 Puss på nosen

2010-11-20 @ 08:26:41
URL: http://alkemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0