Gamla inläggen kommer hit :)

ÄNTLIGEN!! Funktionen för att lägga in inlägg bakåt i tiden är här! Som jag har väntat!

Nu kommer mina inlägg från bloggplatsen och wordpress hit :D Synd att jag inte kommer ihåg vad jag hette på Zoomin.se, för dom inläggen hade jag velat ha också :-/
Någon som kommer ihåg vad jag hade för adress där? :)

Inlägg kommer pö om pö, orkar inte allt ikväll..
Har varit duktig och dammsugat och diskat idag :) Rensat lite bland Nellies kläder och plockat undan lite.
Hoppas vi får besök imorgon nu, ska bli intressant och se. Jag förväntar mig inget så slipper jag bli besviken. ;)

Tack Åsa, Linda, Linnéa och Neo för en trevlig stund förut idag! Vad gjorde man utan er? <3

Lillrava vaknar nog snart för lite mat, hon somnade ju trots allt redan 19.00 idag :O Hon var helt slut då ju ;) Stackars liten :) <3

Nej, godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0