HAHA :D

Sitter och roar mig med att kika på familjeliv.se och där har dom ett forum som kallas "sandlådan" där man mer eller mindre skriver allt med väldigt mycket ironi och man ska ta det med en stooooor nypa salt, eller en hel grävskopa förresten. Skrattar åt typ allt därinne, så det är ett under att Nellie inte hoppat ur bärselen än. Haha.

Här har ni en av dom roliga texterna:

"På grund av ändrade familjeförhållanden så måste jag göra mig av med min dotter. Det skär i hjärtat. Det finns allergi i familjen.
En 4½ års flicka med lite aggressiva tendenser. Viss barnvana krävs. Rymningsbelägen så koppel kanske är att rekomendera. Äter vanlig husmanskost fast i mängder. Gillar inte andra djur eller mindre barn, dom får ni plocka undan annars går dom sönder. Viss typ av skyddskläder kan behövas, stålhetta och hörselskydd krävs.
Om du känner att du har en alldeles för lång stubin och inte har något att förbruka den på, då är du kvalificerad och välkommen att höra av dig. Tack på förhand från familjen IDIOT"

Säger bara HAHAHA! :D

Sen finns det ju dom som tror att man är allvarlig när man skriver sånt här också, och det är nästan ännu roligare. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0