Jaa ni :)

Jag har totalt glömt bort att jag lovat er bilder :O
Man har så mycket att göra hela tiden så datorn glöms bort ;)
Har fullt upp med den bästa som finns, lilla körleken Nellie tar lite tid ;)

Idag har man hunnit med att diska, städat badrummet, plockat undan en massa och rensat papper. :) Till och med kaffe har jag hunnit med och Nellie sover fortfarande :O Det har hon gjort sen klockan 11 ungefär, så snart är det nog dax för lite mat :)

Har haft en massa underbar tid med älskade Åsa och även lilla Linnéa (som BTW inte är så liten längre <3) Fick en jättefin bild på henne igår, men ska fråga Åsa först om jag får lägga upp den :) För man lägger faktiskt inte upp bilder på andra utan att fråga först :)

Känner ett sting av besvikelse också, för jag anser att det inte är bara jag som ska behöva höra av mig hela tiden. Visst jag är inte så nedrans bra på att höra av mig till alla, men jag försöker iallafall. Och är det någon som känner att jag glömt bort er, smsa/ring. Jag försöker komma ihåg alla iallafall någon enstaka gång. Men det finns en människa i mitt liv som jag har gett upp försöken att höra av mig, för varför ska jag hålla på och krusa dig om du inte visar intresse iallafall? Det gör bara ont!

Nej nu blir det mata Liten och vara social mot Åsa <3

Bilderna kommer i ett senare inlägg, för det passade inte i samband med det sista stycket. ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0