Snart sängen!

Snart är det dax att krypa ner under täcket. Är skapligt trött idag.

Tack Åsa för en trevlig stund nu ikväll. Är så glad att jag har dig! :) <3

Dagen idag har bjudit på lite jobbcoachning på Lernia och sen lite besök av min mamma. Hon är en räddare i nöden hon. Vad gjorde jag utan min kära mor? <3 Älskar henne väldigt mycket även om jag låter lite bitter ibland. Men man måste gnälla lite över mammorna ibland ;) Eller hur? ;)

Vad gäller en annan person, så är jag lite besviken. Varför tror jag ens lite på att människan ska göra det den lovar? Jag vet ju att det inte blir så. Men det lät ju så bra när vi pratade i telefon i lördags. Och igår förväntade jag mig att h*n skulle komma eller åtminstone höra av sig. Men icke! Svarade inte ens när jag ringde. Fy! :( Får se när jag hör något från personen igen. :-/

Nej ni, nu är det dax för sängen. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0