Söndagen snart till ända.

Snart är det slut på denna veckan också. Fy vad fort det går.
Allt går så himla fort hela tiden.

Det var inte längesen jag bokade halkbanan (slutet av maj) och tyckte det var låååång tid tills jag skulle göra den. Men vet ni vad? Imorgon är det dax. Shit! Är så himla nervös, fast alla säger att det inte är något att oroa sig för. Så efter den ska jag ge järnet, plugga satan och ta mitt körkort! Just det ja, läsa riskettan också ;)

Idag har vi träffat Åsa, Linnéa och Isabell! Älskar den familjen! :) Underbara alla tre! <3
Imorgon ses vi igen :D <3

Nellie har somnat efter en gnällig dag. Hoppas verkligen hennes humör blir bättre snart. Kan inte vara lätt att inte berätta vad det är man vill heller :(

Får se hur lycklig hon är imorgon förmiddag efter att ha blivit väckt senast 6.00. Hon måste ju upp hon med eftersom Christian ska köra mig till halkbanan så jag är där till ca 7.00 :) Yeey. ;)

Nej ni, nu ska jag slappa lite.
Godkväll!


Kommentarer
mormor Tuta

Jaaa du kmr gå långt med denna rätta inställning, du har körkort innom räckhåll nu, greppa nu å visa vad du går för YEAH, lycka te nu <3<3<3 puss

2011-08-07 @ 21:53:07
Jannica

Halkbanan är rolig, men gör inte som mig, jag fastnade och fick dras loss med traktor. Hahaha. Nä men det är roligt, man snurrar lite och grejer, men är ju meningen man ska lära sig hantera en sladd. Gör du det i grums?

2011-08-08 @ 12:00:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0