Går åt rätt håll.

Pappa är piggare. Värdena ser bra ut och han är inte intensivvårds-klassad längre. Så himla skönt.
Han är tydligen lite stirrig och orolig, men det kan också ha att göra med att han är stor-rökare och inte har rökt sedan i måndags. Han hade inte fått sova nått under natten som var, men inatt skulle han tydligen få lite lugnande så han får sova iallafall.
Pappa kommer nog inte hem under helgen, men jag hoppas på nästa vecka så man kan åka och hälsa på honom. Å andra sidan så är det bra att han stannar i Uppsala några dagar ifall det händer något.
Hoppas att jag klarar körkortet på tisdag så jag kan ge honom glada nyheter också!
Det skulle vara så underbart och få göra pappa glad. Han har ju tjatat så om detta körkortet.

Annars har det varit lugnt här hemma. Har inte haft lust med något annat när det varit lite oroligt.
Men besök hos Åsa och barn har jag hunnit med iaf. Och även imorgon blir det nog en tur dit, på en kopp kaffe, efter att vi lämnat barn på dagis.

Vår älskade dotter är hela 16 månader idag! Helt sjukt vad fort tiden har gått. Och så mycket hon lärt sig redan.
Vi är stolta föräldrar! Älskar henne mer än ord kan beskriva! <3

Dax att hoppa i säng. Är så trött. Huvudet har varit rörigt, men nu börjar det ordna upp sig! :)

Godnatt!


Kommentarer
Helena

Va skönt o höra att han e bättre!

Har inte velat ringt o störa dig :/ Klart att du fixar kortet gummsan, Vi TROR på dig <3 Puss&kram

2011-12-01 @ 23:11:57
mormor Tuta

<3<3<3<3<3<3<3<3 puuusssssssss

2011-12-01 @ 23:16:38
MILAN - lillasyster Eriksson

Det känns skönt att veta att det går åt rätt håll. Håller en tumme för att han snart får komma hem och att du klarar körkortet. <3

2011-12-02 @ 21:53:38
URL: http://milan.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0