En trevlig lördag.

Sitter här i soffan framför tv:n med älsklingen och brorsan. Väntar på att det ska bli något bra att titta på. Medan vi väntar så har vi avnjutit en god milkshake och kärleksmums! Det är lyx det! Älsklingen fixade milkshaken och jag gjorde kärleksmumsen. Duktiga vi är! :)
Fast vi åt ju förstås mat först, Christian gjorde bacon-röra och makaroner!

Idag var vi hemma hos älskade Åsa och hälsade på. Bror ville ju se lilla Isabell han också. Blev en mängd med skratt idag och det behövs banne mig ibland. Så det får nog inte dröja så länge till nästa gång vi tar en "mamma-träff" :) Är så himla skönt att vi kan umgås alla tre (+barn), det har vi inte kunnat ordentligt. Iaf inte i lägre ålder. Haha.
Du Åsa, jag orkade inte med att sätta i löshåret idag! :P Får göra det imorgon och ta en bild så du får se ;) Färga ska jag göra så fort jag skrivit klart! :)
Nellies humör börjar vända till det bättre, men är fortfarande lättretlig. Kan vända på ett par sekunder. Tror att hon är frustrerad över att hon inte kan göra allt hon vill än. Men hon lär sig i rasande fart så snart släpper nog den frustrationen. Inte lätt att vara liten och lära sig en massa nytt hela tiden. <3
Nu sover hon iaf sen 19.30, men igår var det inte kul alls. Jag får skylla mig lite själv eftersom jag sprallade upp henne och busade en massa en liten stund innan det var säng-dax. Så det var gråt och tårar. Tog ca 1,5 timme att få henne att somna. Och första gången jag la ner henne i sängen blev det ill-vrål. Andra gången fick jag hålla kvar mina armar under hennes rygg och ben och sakta, sakta ta bort dem. Phu. Jag gör ju aldrig om det "misstaget" att busa en massa strax innan sängen iallafall. Lillan blev ju alldeles övertrött. :( Dumma mamma! ;)

Just det ja! Jag vann auktionen på tradera, vinterskorna till Nellie av märket PAX som jag pratade om för något inlägg sen :) 59:- +frakt! Bra va? :)
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan.
Vad gör ni ikväll? :)



Lånar mammas diadem!
Hon är ju bara för söt!
<3




Kommentarer
Jannica

Ha en bäst lördag nu gullo :)

2011-02-26 @ 22:10:10
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
mormor Tuta

Nawh, men du smäöla mi va go hehe mammas diadem, du bompilompa mi <3 puss från mormor Tuta

2011-02-26 @ 23:18:12
Therese

Kärleksmums och milkshake.. Jag blir bara liiite avundsjuk.. :P

Hemma hos mig har förkylning kommit på besök :(

2011-02-26 @ 23:21:16
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0