Badhus och tacos. .

Ja ni. Tänkte nog bara berätta lite om vad vi sysslat med eftersom det inte varit uppdaterat här.

Vi var ju till badhuset igår med Nellie, hon verkade uppskatta det väldans mycket. Sprattlade och plaskade och gick på. Lite smått tokig. Haha. Vi hade med Camilla, Fredrik, lilla Linnéa och Sandra. Sen var även Mormor tuta, Faster Therese och Farmor Marita med och tittade på. Det bjöds på många skratt och massa vattenstänk. Men allt eftersom minuterna gick så blev Nellie tröttare och tröttare. Tillslut bara "hängde" hon med i sin lilla badring! Hur söt som helst. Hon somnade i bilen och när vi kom hem så åt hon 1,5 portion med gröt. Hon brukar knappt få i sig 1 portion. Så hon blev nog lite hungrig och sliten! :) Men på måndag är det dax igen, men då blir det nog mor och dotter mys bara, Christian jobbar ju han. Så det blir buss dit och hem, får tajma in så vi kommer dit lagomt tills det öppnar och sen en buss direkt hem när vi badat färdigt. Orkar inte släpa med vagn bara för att.

Ska se om jag inte kan få lite kort från Therese också, hon tog lite bilder i badhuset. Jag hade ju glömt kameran jag. Typiskt!

Idag blev det tacos-mys med Åsa och Linnéa. Hur mysigt som helst. Ser dom inte varje dag. Har så mycket som man ska göra hela tiden och är ju aldrig hemma. Blir lätt så när Christian blir ledig, massor man ska hinna med då ju.
Men oavsett om vi ses eller inte så betyder ni väldigt mycket för oss, och jag skulle inte klara mig utan er! <3 Älskar er så otroligt mycket! :)

Efter att Nellie hade somnat efter gröt, bad, massa bus och lite gnäll så blev det blåbärspaj och vaniljvisp för mig och raringen. Kollade också på film. "Monsters", Den var verkligen värdelös! Fy vilken skit!
Jaja, det blev ju mys med raringen iaf. :) Usch, jag vill inte att han ska börja jobba. Det blir så nedrans tomt och tråkigt här hemma på kvällarna när Lillan sover. Får hoppas att veckan går fort! :)

Nu måste jag sova. Är så trött. Ovanligt?


Kommentarer
Jannica

Tacos är bara för gott :D

2011-01-26 @ 09:02:50
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Åsa

Älskar er med otroligt mycket gumman <3<3

Men fast vi inte ses varje dag, så glömms det aldrig bort va vi betyder för varandra <3<3



Puss

2011-01-26 @ 09:26:06
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Therese

Självklart ska du få bilderna från badhuset!

Om jag tar med sladden på fredag så ska det väl bara vara att peta in bilderna i eran dator direkt från mobilen :)



Och angående den smaskiga larven så kan du få den, jag har den på bänken i köket ;P

2011-01-27 @ 00:40:54
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0