Tandläkaren.

Ringde tandläkaren vid 8.40 igår och fick tiden 10.20. Så det blev inte mycket till sovmorgon för herrn i huset igår. Han får ta det idag istället. ;)
Besöket hos tandläkaren gick bra, och hon var så duktig. Bara Christian höll henne lite halvliggande så fick dom titta. Var inte ens ledsen! Hur duktig som helst.
Det såg bra ut, men vi ska hålla koll ifall det blir några förändringar. Annars så skulle vi ses i höst på första riktiga besöket. :)
Jag skulle egentligen varit iväg idag till tandläkaren och börjat rotfylla en tand, men fick ringa och avboka. Känner mig inte alls pigg idag. Inte igår kväll heller för den delen. Men det är väl klart, nu ska man bli sjuk igen. Typiskt.
Fick iallafall en ny tid den 29:e. Så till dess ska jag nog kryat på mig! :)

Vi åker till mor/mormor tuta ändå idag och blir kvar till imorgon. Även fast Nellie är liten och kanske inte "förstår" så har jag faktiskt lovat henne att vara hos mormor. :) Så då blir det så. För jag vill hålla det jag lovat. Och det ska faktiskt bli skoj att umgås med dom och det blir ju lite mer avslappnat om jag kan få lite hjälp/sällskap när jag inte känner mig helt bra. Christian börjar ju jobba idag, så jag vill inte sitta hemma helt själv ikväll.

Nu ska jag klä Nellie och gå ut och säga hej till Åsa. Hon skulle kkika hit en sväng efter hon lämnat storbarn på dagis :) <3

Morrn da!



Kommentarer
Therese

Krya på dig bästa Fröken C, och hälsa mormor Tuta och lillebror! :)

Kramkram

2011-06-01 @ 09:43:18
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Jannica

Va go du är som håller vad du lovat, bra det :):) <3

2011-06-01 @ 11:58:00
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0