Vik hädan!

Blir inte av med huvudvärken. Och ingen åska eller regn kom det till min räddning. Har försökt med allt, kaffe, energidryck, ipren, vila. Nada hjälper! Får hoppas att en god natts sömn kan lindra lite.

Stora raringen har tillbringat kvällen med att greja med det nya tillskottet i familjen. Lilla toyotan. Pfft.
Eller lilla schweizer-osten. Mohahaha.. haha. ha. Nej då, den blir nog fin när den blir klar. Om inte annat så duger det och ha som pendlarpil till jobbet (för Christians räkning), medan jag snor den braiga V70:n när jag fått mitt körkort i handen ;)
Det tycker jag låter som en bra deal ;) Jag ska ju liksom köra runt med lilltösen i bilen sen, och då går det inte och ha vilken skit som helst ;P Haha.

Nellie sover så gott och har gjort sen 20.30 ungefär :)
Hon lär sig nya saker otroligt fort, vissa väldigt roliga/bra, andra inte.
Klättra på tv-bänken är INTE en bra grej.
Man frågar om puss och hon pussas! (såklart med munnen vidöppen ;P) Det är bra grejer det! Pussar får man aldrig för mycket av ;)
Hon har lärt sig att säga bebis, "biibiis", kaka, pappa, mamma (mest pappa ;P), där, titta, vovve, "ka"=katt.
Säger man tacktack och sträcker fram handen så ger hon det hon har i handen vid tillfället :)
Står själv utan stöd, men vågar inte släppa taget för att gå riktigt än. Men det dröjer nog inte :)
Man blir så otroligt stolt! <3

Nu blir det sängen!
Go' kväll!


Kommentarer
Helena

Heej gumman! Klart att du ska ha den bra-iga bilen ;) hihi

Gud va tiden går fort, hon växer ju så de knakar <3 Synd ja missar så mkt, saknar er! <3<3

Pözzokjamiz

2011-06-09 @ 01:36:41
URL: http://http://mysharona07.wordpress.com/
Jannica

Har huvudvärken släppt?? ;) För daaaamn vad de åskade imorse :D

2011-06-09 @ 09:21:34
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Jannica

Hörde du åskan idag? :D

Helvete vad rädd jag var (A)

Jo det är bra med mig, går upp och ner. :)

Hur är allt med dig då? Vad pysslar du med?

Kram <3

2011-06-10 @ 20:12:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0