En riktig mysardag!

Började dagen med att Mamman i huset fick sovmorgon, underbart! När Christian och Nellie kom och la sig för att sova lite så gick jag upp. Haha. Skiftbyte i sängen. Trodde Nellie skulle ta en kort-lur men tyckte tydligen att hon och Pappa skulle sova hela 2 timmar, helt otroligt! Jag hann med några kaffekoppar och lite småfix innan besöket till min pappa. :)

Vid 13.30 bar det iväg till min pappa. Det var så skoj. Nellie var på riktigt bra humör och charmade morfar som vanligt. Blev inte så himla lång tid hos honom, men det får bli fler gånger. Är så kul och se pappa så himla glad! :)

Begav oss iväg till ICA för att handla inför matlagningen hemma hos Åsa. Det bjöds på tacopaj idag enligt Åsas önskemål. :) Linda och Neo var även med och åt lite mat! Var supertrevligt, i vanlig ordning! Nellie och Neo busade på, också det i vanlig ordning. Vart får ungarna sin energi ifrån? <3
Tack mina älskade Pinglor, underbara sambo och bästa barnen för en mysig dag! <3

Nu sitter jag här, ganska så trött, och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Nellie somnade 19.00 efter sin vanliga portion med gröt. Vaknade dock vid 19.50 och ville inte sova mera. 20.30 blev det lite välling, och det slank ner 1,5 dl av det också. Vart får det plats? Hon somnade gott efter det iallafall, troligtvis av mat-koma, så mycket som hon ätit ikväll. Haha. Skönt att matlusten kommit tillbaka iallafall!

Nej, sängen lockade väldigt mycket.
Hoppas på fint väder imorgon!

Ps. Tack för alla fina kommentarer på förra inlägget och bilderna! :) Blir så otroligt glad! :)


Kommentarer
mormor Tuta

Läser din blogg varje gång du skriver, hm när ska jag börja da tro??? bra fråga eller hur? <3 puss

2011-03-21 @ 15:23:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0