Fredag.

Sitter uppkrupen i soffan, knaprar chips och dricker cola. Nellie och jag skulle mysa framför idol men så blev det inte. N sa självmant, ca 20 minuter in i programmet, "tjött" (trött) och gnuggade ögonen. Så himla söt! Självklart får hon sova.
Hon var nog sliten efter några timmar på förskolan och hela eftermiddagen i stan som blev igår. Vi var ju för tusan inte hemma förrän 21. (Jag kollar inte busstidtabellerna ordentligt, då blir det så).

Vi hade en supertrevlig stund med flickor och barn igår. Tack tjejer! Får göra detta snart igen! :)

Nellie brakar iväg i sin utveckling, det går inte en dag utan att hon lär sig något nytt. Nya ord hela tiden! Underbara unge! <3
Idag lärde hon sig t.ex. "moonin", mumin vet ni, och det verkar vara favoritprogrammet just nu :)
Är så stolt över vår dotter! <3

Idag har jag fixat nytt legitimation, inför uppkörningen :D Fick dock ringa min mor så hon fick komma och legitimera mig. Mitt nuvarande leg hade ju redan hunnit gå ut i datum. För 8 (!) dagar sen. Bah!
Efteråt blev det fika med mamma, det var mysigt och händer inte ofta. Ändring på det kanske? :)

Nu, idol. Sen, sängen!
Godkväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0