Idag är det min dag!

Jo men visst vet ni. Mamman i huset fyller år. Men på egen begäran så firas den inte något värre. Slutade mer eller mindre fira då min älskade morfar gick bort på min födelsedag. Kändes konstigt att kalasa samtidigt som man blir otroligt ledsen. :-/

Jag är ganska glad ändå. Inte varje år man fyller 23 liksom. Haha. Grattis på mig! :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
Får se om jag får sällskap av ett stycke sambo.
Gud så skönt att ha honom hemma. Nellie är nog gladast av oss, tror hon är trött på mig och mitt tjat vid det här laget. Haha.

Vi hörs nog imorgon, hjärnkontoret fungerar inte så bra idag.

God natt!


Kommentarer
Jannica

Jaaa må hon leeevaaaa osv, GRATTIS :D

Beklagar din bortgågne morfaar, du får se det som en dag att "hedra" och tänka extra fina tankar om honom. Kram <3

2011-11-23 @ 23:25:22
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Sandra

Grattis lite såhär i efterskott ;)

2011-11-24 @ 04:23:38
URL: http://zNisse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0