Torsdag igen.

Redan torsdag, attans.
Och jag som tänkt blogga flera ggr.
Tusan.

Fel-sägningarna som jag lovat får vänta liite till. Sitter med I-fånen nu, lite krångligt att skriva från den.

Idag längtar jag till 16-tiden. Jag och N ska infinna oss på mitt i city i stan, för att möta upp fina flickor och barn. Fika står på schemat! Underbart! Saknar dom faktiskt. Speciellt Nathalie och Liam. <3

Trollungen har kommit på att man kan rita/måla, hon hann knappt vakna idag innan hon vrålade "måååålaaaa", så det har vi sysslat med denna morgon. Till mitt förtret.
Jag är ingen pyssel-mamma, fy på mig.
Tycker ni om att pyssla, måla och gud vet vad?

Nu, mer barnprogram och kaffe!



Kommentarer
sandra

Jag vill gärna pyssla, göra roliga grejjer av toarullar och tillverka knasiga masker, men jag är urdålig på det. Och när jag väl får till något ratas det av Samuel och Denny. . .

2011-11-17 @ 17:30:18
URL: http://znisse.blogspot.com
Linn

Gokväll!

Allt bra :-)?

2011-11-17 @ 22:13:48
URL: http://nattstad.se/linnhahne


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0