Alldeles matt.

Vad är det med baciller egentligen?
Varför kan dom inte bara låta bli oss?

Nellie hade, som jag nämde, feber i helgen. Men den försvann igår och verkar stannat borta. Tur det! Men nu är det min tur, jag började känna mig krasslig igår kväll, men på morgonen idag så var det riktigt illa. Kroppen orkade inte lyda och den värkte, överallt! Huvudet bultade så kraftigt så jag hade kunnat kapa av det om det inte vore så att jag behövde det.
Christian tog, tack och lov, Nellie imorse. Jag orkade verkligen inte ur sängen. Så där låg jag till klockan var efter 12 idag. Och sen somnade jag på soffan medan C och N gick in i sängen och sov middag.

Imorgon blir det förskolan för N, jag tror hon saknat det lite. Det verkar så iallafall.
Jag ska sätta mig på bussen för att åka till stan på möte angående "jobbgaranti för ungdomar". Ska bli skönt att få något att göra, men jag hade ju hellre pluggat klart så jag hade kunnat jobba, på riktigt! Hoppas jag kommer in till våren, så jag blir färdig undersköterska någon gång! :)

Nu blir det soffläge och lite godis!
Godkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0