Bättre idag!

Ja idag har tålamodet varit mycket bättre! Känns bra!

Vaknade av klockan imorse 07.50, men tänkte att Nellie vaknar snart. Jag snoozar. 8.10 hade hon fortfarande inte vaknat. Fick mer eller mindre kasta mig upp och väcka henne. Hon var inte sugen på att kliva upp. Men iväg till förskolan kom vi, och i tid dessutom!
Efter det det jag till Åsa, för att få mitt morgonkaffe. Tur man har underbara vänner som bjuder på en kopp när man inte har något hemma! <3
Tack för en mysig förmiddag gumman!

Annars då? Vi har varit i lekparken, handlat och myst runt här hemma. Härligt!
Nellie somnade vid 19.45, utan gnäll. Hon var trött, sååå trött! Annars har hon gnällt och krånglat dom senaste kvällarna. Kanske på väg bort nu?

Nej, kolla klart på idol och mysa mer med raringen?
Ja så får det bli!

Godkväll!

Planerna verkar spikade den 20:e november! Nu ska dom bara släppa biljetter också! :D
Yeeeeey!



Kommentarer
Helena

Har helgen vart bra då..?

Har ff inte bleve nån hämtning av volvon, därav att ja inte har hört av mig gumman. Saknar er o kommer så fort ja kan :D Puss&kjamiz <3

2011-10-16 @ 22:56:16
URL: http://mysharona07.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0