Ja, jag njuter nog lite.

Trollet är hos mormor tuta, eftersom jag ska upp ap-tidigt imorgon och in till riskettan-grejen (trafikskolan) och Christian jobbar natt. Så jag NJUTER faktiskt av att vara lite ensam och göra vad jag vill. Det händer inte så himla ofta och det gör mig egentligen inte så mycket. Men det är bra skönt ibland! :)
Kände att det blev lättare att ha trollet hos mormor redan från ikväll, annars ska jag släpa upp henne tidigt som attan och dra henne på bussen för att kasta (nej, jag menar inte bokstavligen kasta) henne av bussen i Vålberg för att sedan åka vidare. Äsch, varför förklarar jag ens varför? Det är väl inte ert problem? ;)

Nej om man ska ta och krypa ner i sängen med en bok (läs I-fåån, jag är beroende. Precis som Spiderchick verkar vara). Ja så får det bli!

Godnatt på er! :)

Btw, gjorde lite mer terorigrejs för körkortet. Testade mig på ett till prov och fick 51 av 70, 1 poäng från godkänt! Förra provet blev godkänt med några poäng över gränsen och det var till och med innan jag gjorde någon del i programmet! Konstigt det där. Blir jag sämre och sämre på körregler och skyltar?
Bonniers trafikskola 2011 kör jag iaf! Tips på bättre?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0