TV-kväll i min ensamhet.

Det ni, det är underbart ibland det. Lill-troll sover och stor-troll jobbar.
Jajamen, så jag är helt fri nu och kan göra vad jag vill. Eller ja, inom lägenhetens väggar iaf, och helst dämpad ljudnivå. Men ja ni fattar hur jag menar!

Har tillbringat min tid med Åsa hela förmiddagen, bjöd mer eller mindre in mig själv på kaffe. Haha. Det gör jag rätt ofta. Undrar hur många ggr till jag får göra det? Kanske inte blir fler ggr? *flämt*
Joda, ja blinker mä mine fine ögen så blire bra. ;D Eller hur Åsa? :D

Nu kallar tv:n.
Först "Sanning och konsekvens" (3:an) Och sen "Grey's Anatomy" (5:an, kl. 21).

God afton!


Kommentarer
Camilla

Ja jag sitter också här i min ensamhet med min stora mage och kollar på tv:n! Sånt är livet med våra karlar! :) Det är varannan vecka som gäller! Hoppas du har det bra i alla fall! Vi ses väl efter den 17:e, om inte förr?



Kram!

2011-10-19 @ 21:53:20
Jannica

Skönt med lite egen tid :)

2011-10-19 @ 22:08:51
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0