JAG ÄR KLAR!

Jag är nu äntligen klar med utbildningen! Jag är numera en undersköterska :D
Hur underbart är inte det då? Kan inte fatta att jag äntligen är färdig.
Hade inte klarat det utan en massa underbara människor som trott på mig och stöttat mig hela tiden. Och tack till min lärare Ulla som hjälpt mig med allt som rör utbildningen! 
Många dagar så har jag tänkt att "nu skiter jag i det här, jag orkar inte mera". Men nu kan jag säga att jag är glad att jag inte gav upp!
Nu kommer det dröja ett tag innan jag sätter mig i skolbänken igen. Vill jobba några år innan jag gör det :)
Ska bli så kul och få hem betygen och diplomet. När jag fått det så kommer det kännas mer verkligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0