Skitdator!

Laptopen krånglar igen och jag orkar inte starta den stationära. Bläh! Därav detta korta, tråkiga inlägg. Tycker inte om att blogga långa inlägg från I-phonen. Det suger!

Nellie är iallafall bättre från hostandet och snorandet men humöret är skit. Hon blir jättearg för ingenting. Tagit rätt så höga toner idag och med styrka. Herreminje! Får se om det blir bättre imorgon. Men det har jag i och för sig inte så höga förhoppningar om eftersom vi ska till BVC och ge henne vaccination. Gruff. Jag hatar, HATAR, sprutor! Fy!
Men det visar jag inte för Nellie. Det är "detta är inget farligt"-masken som åker på imorgon! Yep!

Nu sova så man är någorlunda pigg. Skulle egentligen sovit för längesen, men fastnade framför Facebook och i telefon. Typiskt!

Gäsp! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0