En helkul helg!

Christians kalas i lördags blev väldigt lyckat! Inte varje år man fyller 30 liksom.
Tack allihopa som kom! Hur jädra kul som helst.
Och tack så jättemycket mamma för att du ställde upp och körde kors och tvärs med massa folk :)
Hörru du lillebror förresten, det finns en del filmer du kanske vill kika på. Dels dom där jag försöker lära dig dansa macarena. Men även den där du kallar mig Carina. Ja, herregud. Som vi har skrattat!
Tack allihop för att ni var med och firade världens bästa Christian <3

Gårdagen var jag ganska sliten. Bakis som attan. Fy farao.
Det kommer dröja ett tag innan jag dricker igen.
Blev en riktig slappardag. Film och mys med stora raringen. Men när mamma kom med bilen så var det slut på lugnet. Hämtade upp trollungen som varit hos farmor. Det hade gått jättebra och Nellie hade varit jättesnäll mot henne. :) Men jag saknar henne otroligt när hon inte är hemma. Blir så tyst. För tyst.  
Tur att Nellie orkar hålla igång iallafall ;)

Idag tog Christian upp henne till förskolan så jag fick lägga mig och blunda lite igen. Tror att jag fortfarande inte var helt återställd efter lördagens bravader. Dock var det bara att försöka hålla sig vaken när jag hämtat Nellie igen. ;) Hon hade ju fullt med energi hon, trots att hon varit en dag på förskolan och härjat. Att ungar orkar?!

Therese och Hanna kikade ner några timmar idag också. Jag var kanske inte i det socialaste laget, men jag var vaken iallafall ;) Vi käkade gourmet-mat ihop (grillkorv och pulvermos, det ni!) och Nellie härjade massor med Hanna. Hon fick inte vara ifred en enda sekund tror jag. Haha. :)
 
Nu ska jag ta och unna mig ett "Gossip Girl" -avsnitt eftersom jag pluggat i ett par timmar. Sen får det banna mig bli sängen! :)
Hoppas att morgondagen bjuder på sol och många plusgrader, så jag och Nellie kan hänga i lekparken några timmar! :)

Godnatt! :)
 
Jag älskar min otroligt fina dotter och min underbara sambo så det värker i hela kroppen.
Jag vill aldrig förlora er. Ni betyder alldeles för mycket för mig för att något ska kunna sabba vad vi har.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0