Det går framåt.

Ja ni. Här händer det grejer.
Jag var på jobbintervju på hemtjänsten i Segmon idag (personlig assistent-jobbet blev det inget med, har ingen aning om varför) och där börjar jag in introduktion på måndag! Superglad är jag :D
Sen har jag äntligen fått igång mitt CSN så nu kommer det snart pengar från dom också. Jag var ju tvungen att fixa 100 poäng till för att bli berättigad CSN-stöd igen, så jag var in och gjorde ett prov förrförra fredagen och blev godkänd. Kursen fick betyget VG. SÅ himla bra! :D

Annars då?
Nellie härjar runt hela dagarna och har ett humör utan dess like. Vrålar som jag vet inte vad när man säger till henne, och till slut får man henne lugn och frågar frågan "varför är du ledsen?" och då är det kört igen. Tårarna sprutar. Antar att det är en fas hon går igenom. Får inte sin vilja igenom-fasen. Jobbigt som s-a-t-a-n! Men det går säkert över. :)

Nu ska jag återgå till tv:n, Betnér Direkt! Lovely.
Har ju faktiskt gjort en halv studieenhet ikväll så lite tv innan sängen är jag värd ;)

Godkväll på er! :)


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Go´Morron!



Vad händer för roligt idag då?



Kram!

2012-05-08 @ 06:20:08
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0