Inne och samlar energi.

Har varit ute en stund nu på lunchen. Gick och tittade på kossorna vid Ekogården. Nellie tyckte nog att det var skoj. Men fröken tyckte det var en bra idé att hoppa i dom stackars vattenpölarna som fanns, trots att jag sa nej minst 50 ggr, så vi gick hem. Det visade sig ganska snabbt att hon ville sova lite. ;) Kanske var därför öronen var på standby.
Får kasta i oss lite att äta sen när hon vaknat och så drar vi ut igen. Kan inte sitta inne och uggla nu när det är så fint väder! Får se om vi inte ska gå till Liljedal, är ju faktiskt inte sååå långt dit :)

Är ganska sliten i kroppen efter att ha jobbat, eller ja typ jobbat. Haft introduktion 3 dagar. Är ju van att gå hemma och dra benen efter mig så det var annorlunda att komma ut och göra något annat.
Uuh vad jag längtar till jag får jobba "på riktigt"! Härliga arbetskamrater och härliga människor att åka till om dagarna! Kommer trivas jättebra, även om det säkert känns lite nervöst och åka själv dit man ska. :)

Om man kanske ska googla fram ett enkelt recept på korvgryta? Det kan väl inte vara svårt att slänga ihop? Eller? Haha. Ja, jag är en riktigt usel kock. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0