Sporadiska inlägg.

Men det får ni stå ut med :)

Idag började min introduktion på jobbet. Trivs jättebra! Underbara människor, både arbetskamrater och vårdtagarna. Känns som att det kan bli en riktigt bra sommar! :)

Nellie har fortfarande sitt "underbara" humör. Jag blir snart tokig. Men det är bara att hålla tålamodet uppe. Det borde ju gå över någon gång :) Hon verkar iallafall glad över att få massa egentid med pappa :) Men herregud, vad konstigt hon tittade på mig och Christian imorse när vi sa att "mamma vill säga hejdå för hon ska iväg och jobba".
Lite som att "ursäkta? Mamma ska vadå?" <3 älskade unge! <3

Nu ska jag sova. Ligger redan i sängen. Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0