Sängen ropar.

Men jag har fastnat med Svenska Hollywoodfruar. Sitter och blir arg, full i skratt, glad, och till och med full i avsky. Mest arg och fundersam.
Gunilla Persson. Behöver jag skriva mer?

Gaaaaah!

Okej, nu är avsnittet slut och jag ska sova. Imorgon är det HUC som gäller. Har metodövningar där imorgon, sen hämtar jag upp Åsa. Om hon nu får åka hem från sjukan ;)
Önskar så att dom kunde hjälpa henne. Inte skita i hennes besvär och så. Vad krävs egentligen för att hon ska få ordentlig vård?
Det är fan inte rimligt att man ska behöva må som hon gör. :(
Älskar dig hjärtat! Stå på dig. om inte för dig själv så för barnen! Vi alla är så rädda om dig!


Nu sova. Godnatt!


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ja det programmet provocerar verkligen!!! =)

Svar: Verkligen! Förstår inte att en människa jag aldrig träffat kan göra mig så himla arg. :P
Fröken C

2012-10-02 @ 07:21:05
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0