2 dagars jobb.

Ja, snart är det sängen. Ska upp tidigt som tusan imorgon. Har jobb tisdag och onsdag och sen är det färdigt. Kommer sakna både arbetskompisarna och dom gamla. Men tiden kommer säkert gå undan och jag frå komma tillbaka ;) 
 
Åh, vad det känns att det börjar närma sig BF. Börjar bli tugnt som tusan och kroppen är inte som den brukar. Har ont och jävelskap. Sen tar vi dåligt med sömn uppepå det. Kanon!
Önskar så att tiden går fort så vi får se det lilla livet snart. Nellie väntar hon med. Senast ikväll så frågade hon mig om inte lillasyster skulle komma ut snart. "Imorgon kanske, mamma?". Men nej lilla hjärtat, imorgon får det inte bli. Det är lite för tidigt faktiskt och mamma ska ju faktiskt jobba. ;) 
 
Nu blir det snart att krypa ner i sängen, så godnatt på er.
Får se om Nellie tänkt somna snart också. Vi råkade visst sova lite förut. Inte smart. Alls. 
 
Godkväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0