Någon måtta får det vara.

Så nu sitter jag i soffan och trycker i mig det sista av godiset, dricker cola och glor på tv. Ovanligt va? Jag äter väl aldrig något? Eller ligger på soffan på kvällarna?
Jo, jag gör inget annat. Men tycker att jag kan ligga här med all rätt. ;)

Jag har faktiskt inte legat här hela dagen, vi har varit ute några timmar, disken är borta och tvättmaskinen har fått gå några rundor. Jag har även varit lite huslig och sytt(!?) ikväll. Det ni!
Nellies termobyxor behövde några stygn på den där hämpan, som ska vara under skon. (Vad det nu än heter) Den var söndersliten så det var ett under att den inte fransade upp sig i tvättmaskinen. Men nu ni, nu håller den (förhoppningsvis) resten av säsongen.

Dagen har annars varit lugn (HAHA), eller nä. Vem försöker jag lura? Nellie har haft ett jädra humör mest hela dagen och gnällt och vrålat om vartannat. Men hon får väl ha såna dagar hon med. Är kanske en bättre dag imorgon.Eller så är det inte det. Det återstår att se. :) 

 

Nu ska jag ta och kolla lite mer på tv och sen sova. Imorgon ska trollet till förskolan och som hon längtat. En hel vecka har hon varit hemma nu. Det måste ju vara en evighet för henne. Hon saknar sina kompisar ju =) 

 

Godkväll! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0