Trevligt besök, trots och magbilder.

Började dagen med att få en näve pusselbitar kastade i ansiktet samtidigt som ett vrål nådde mina öron "Maaaaaaaamaaaaa, jag vill bygga pussel". Det var väl inte så trevligt kanske, men får väl vara glad över att hon väckte mig alls tänker jag. Haha. Godmorgon liksom! 
Runt 11-snåret så fick vi besök av Angelica, Elias och vovven Hubbe. Hur kul som helst och herregud vad fort tiden måste ha gått. För nu är inte Elias någon bebis längre. Och käre värld vad lik sin pappa han är. En riktig liten mini-Patrik är det. Är du säker på att det är din Angelica? Haha. ;) 
Tack för idag iallafall och tack för dom fina kläderna! Vi får ta och ses snart igen och vi får försöka komma upp och hälsa på er snart också :) 
 
Jag och Nellie tillbringade ett par timmar ute på gården förut och härjade runt. Bäst att passa på när det är fint väder, man vet aldrig hur länge det håller i sig. Nellie ville stanna ute tills pappan i huset kom hem, så det fick väl bli så då. När C kom hem så fick vi ta och göra lite mat. Kött, pommes frites och sås. Hur gott som helst! :) Men jag måste lära mig att sluta äta i tid, innan det börjar göra ont i magen. Men hur svårt är inte det då? Mat är ju sååååå gott! :) 
 
Nellie har haft en liten sur-dag idag. Inge konstigt egentligen. Det är väl ganska vanligt att alla barn går igenom "testa alla gränser och blir sur för minsta lilla"-fasen. Så ärligt talat så var det skönt att kvällen kom ganska fort, för både hennes och min del tror jag. Vi har haft våra duster idag och imorgon hoppas jag på en bättre dag. 
Hon somnade iallafall bredvid Christian ikväll så jag var nyss in och flyttade henne till hennes säng. Jag vill också kunna (försöka iallafall) sova gott inatt. Och jag hade nog fått lite ont om plats om hon legat kvar i vår säng eftersom jag inte riktigt får plats i Nellies. Den är liiite för liten. ;) 
 
Ja ni gott folk. Det blev ett rotigt inlägg och lite sådär. Men så får det bli ibland. ;) 
Jag bjuder på en "magbild" som plåster på såren ;) 
 

Ja, jag blir större denna gången. Skit också! Tur att tiden går ganska fort ändå ;) 
Snart är hon här! <3 
 
Godkväll! 


Kommentarer
Jenny

Fina magen :), åh blir så bebissugen :P. Inte så länge kvar nu :)

Svar: Nej nu är det verkligen inte lång tid kvar. Men det går alldeles för sakta ändå ;)
Fröken C

2013-04-27 @ 07:35:14
URL: http://jennydepp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0