Gör man något annat som gravid?

Jag gör inget annat än äter, dricker vatten, går på toa och är trött. Vad sjutton?!
Det var inte längesen vi åt middag och gissa vad.. Jag är hungrig. IGEN!

11 kg har jag gått upp redan och det kan då inte bero bara på bebis och tillbehör.
Det är inte det att jag bryr mig speciellt mycket över hur många kilon jag går upp eller inte. Men detta matsuget, konstant! Jag blir tokig. Drömmer till och med om mat.
Och det där med vätska och toabesök är en ond cirkel.
Och så trött och sliten på det! Underbart!

Mysigt som tusan med massa rörelse i magen är det iallafall. Men ibland kan hon få dämpa sig lite. Hon är vild! Nellie var ju lugn hon. Det är inte denna lilltjejen!
V. 25 nu då. 15 veckor kvar. Måtte det gå fort. :)
Vi längtar <3

Jajaja, nu har jag "gnällt" lite också.
Dax att äta, dricka, kissa och sova. (Och hoppas på att jag kan få sova hela natten inatt!)

Godnatt! :)


Kommentarer
Ullissa

He he bara 11kg det har jag nu gått upp å då är jag i v.19 ställde mig på vågen i dag å fick en chock! Men jag har inte druckit så bra på sistone. Vilding här med! Måste träffas sen när kusinerna är framme så dom får träffa varandra. även våra stora vill nog träffa varandra!!!
KRamisar Syster yster!

2013-02-28 @ 19:52:36
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0